Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Symbian Theme Contest 66 - Halloween
mobile9 Forum > Competition Arena > ThemeMaking Competition > Symbian Theme Contest
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
rebirthJ
Topic: Halloween
The night of horror is coming. Are you prepared? Are you scare? Wahahaha....

Description: No restriction. Anything that's related to halloween would be fine.



If you are new, please read & understand the updated Rules and Guidelines for this contest.

A final entries thread will be opened shortly where you place your finalized theme previews. Once posted in final entries, you cannot alter them at all. Deadline for final entries will be Monday, 24th October, 0300 GMT.

In this thread you can post your work in progress to receive comments and suggestions from others and also give your comments on others work too.

If you have any other question, feel free to post them here and we will try to help. If you know themers (S60, Series 40, UIQ) who might be interested in joining us for some fun, please tell them & provide them with a link to this thread. Thank you for helping to keep STC alive.

CODE
http://www.mobile9.com/invboard/index.php?showforum=88


Confirmed Participants:
1. Asad_rider
2. AloneBoy96
3. xRehmanx
4. mkraj25
5. Mohnatyj
6. arthur73
7. mazizbaig
8. lenhudiel
9. anulubi
10. thabull
11. soumyadeepbshn
12. onkarbagkar
13. Galina53
14. mangotango7
15. peace_lover3
16. magicas1
17. shalvinCalicut
18. Agi77
19. C00l33
20. Aleena143
21. luvfist
22. imsagi
23. ?
24. I love this festive alot. Gonna make something interesting for it, please put me in!

Happy theming! byebye.gif
Asad_rider
Gonna make something interesting for it, please put me in! wow.gif
rebirthJ
QUOTE (Asad_rider @ Oct 11 2011, 05:02 AM) *
Gonna make something interesting for it, please put me in! wow.gif


nice. and you're fast... smile.gif
AloneBoy96
This is a nice topic !!!!! wow.gif
Put me in ........ wub.gif
Asad_rider
QUOTE (rebirthJ @ Oct 11 2011, 04:06 PM) *
QUOTE (Asad_rider @ Oct 11 2011, 05:02 AM) *
Gonna make something interesting for it, please put me in! wow.gif


nice. and you're fast... smile.gif


Yea! I was waiting for this cool topic from a long time clap.gif
ArthurWill
QUOTE (Asad_rider @ Oct 11 2011, 07:09 PM) *
Yea! I was waiting for this cool topic from a long time clap.gif

Indeed! Apart from Christmas, Halloween STC is the one I look forward to the most too! wow.gif
xRehmanx
I love this festive alot. Gonna make something interesting for it, please put me in!
Asad_rider
QUOTE (ArthurWill @ Oct 11 2011, 04:26 PM) *
QUOTE (Asad_rider @ Oct 11 2011, 07:09 PM) *
Yea! I was waiting for this cool topic from a long time clap.gif

Indeed! Apart from Christmas, Halloween STC is the one I look forward to the most too! wow.gif


You should!
Because its too much interesting topic.. wub.gif

Am really waiting for watching all the special entries for this STC wow.gif
thabull
halloween time once again!!!!!!!!!!!!!!!!! clap.gif clap.gif clap.gif clap.gif clap.gif
spooooky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! clap.gif clap.gif clap.gif clap.gif
mkraj25
jason Plz count me in smile.gifsmile.gif
rebirthJ
ok. all in smile.gif opps! poker too much wallbash.gif
so spooky... are you in, @thabull?
Mohnatyj
It's a cool holiday. I agree to take part in this competition smile.gif
arthur73
Can I participate in, this will be my first stc Theme smile.gif Please count me in Jason byebye.gif
thabull
QUOTE (rebirthJ @ Oct 12 2011, 04:47 AM) *
ok. all in smile.gif opps! poker too much wallbash.gif
so spooky... are you in, @thabull?

i don't know if i'll find the time to make a theme jason wallbash.gif wallbash.gif , but if i will weightlift.gif weightlift.gif , i won't miss this stc for sure thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif
mazizbaig
add me too Jason. nice topic. this time i am trying to create a S60 v5 theme
lenhudiel
count me in please
rebirthJ
@Mohnatyj, Welcome to STC. Hope you enjoy yourself here. smile.gif
@arthur73, sure why not smile.gif Welcome to STC.
@thabull, then i hope you're free smile.gif
@mazizbaig, wow.gif Good Luck.
arthur73
QUOTE (rebirthJ @ Oct 13 2011, 02:52 PM) *
@arthur73, sure why not smile.gif Welcome to STC.



Thanks smile.gif
anulubi
love the topic.. 10.gif
put my name there..but i'm not sure i can participate this time.. wink.gif
mkraj25
QUOTE (anulubi @ Oct 14 2011, 01:35 AM) *
love the topic.. 10.gif
put my name there..but i'm not sure i can participate this time.. wink.gif

i thought anu bro has finished Theme, so i rushed here tongue.gif:P:)
thabull
well jason.... i think i'm lucky................. found some time and started my theme.... (and since i have started it, i will definitely finish it...) so count me definitely in!!!!!!!!!!!!

here is my start people..... i know that i need to work a bit with the wally (among other elements too....), but just to give u a first glance...


soumyadeepbshn
@ ThaBull, Excellent start , dying 2 see the rest . 10.gif 10.gif 10.gif 10.gif 10.gif
btw I'm also working on Vlad Wally . rolleyes.gif
AloneBoy96
@ Thabull- its a very nice start !!!!!!!!! wow.gif
Ya u need to work a little on the wally....... thumbsup.gif
thabull
QUOTE (soumyadeepbshn @ Oct 14 2011, 09:31 AM) *
@ ThaBull, Excellent start , dying 2 see the rest . 10.gif 10.gif 10.gif 10.gif 10.gif
btw I'm also working on Vlad Wally . rolleyes.gif

the pumpkins one? thanks for your kind words.....


i'm happy u liked my start AB!!!!!!!!!!!!!!! notworthy.gif notworthy.gif notworthy.gif i posted that today cause i left the wally at the end... as u know elements are much more and i want to finish with them.... but i could forget about the wally if i had't post a screen... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
so know i will definitely remember it..... wink.gif wink.gif
soumyadeepbshn
@Jason , Kindly count me in .

Here is my start ,

AloneBoy96
@ Soumya- Its great start .......... thumbsup.gif
Waiting for the rest wow.gif
thabull
QUOTE (soumyadeepbshn @ Oct 14 2011, 10:00 AM) *
@Jason , Kindly count me in .

Here is my start ,

hahahaha.. i thought so....
very very good work soumy!!!!!!!!!!!!!!!! clap.gif clap.gif clap.gif
onkarbagkar
I wanna participate this time clap.gif

Plz count me in notworthy.gif
soumyadeepbshn
Thank u so much dear Adi & Alex . notworthy.gif notworthy.gif
arthur73
I made 2 versions and I don't know what will be

the second will be other icons


arthur73
@soumyadeepbshn good start
thabull
QUOTE (arthur73 @ Oct 14 2011, 12:58 PM) *
I made 2 versions and I don't know what will be

the second will be other icons

they both look really good!!!!!!!!!!!! clap.gif clap.gif
for me, the second one (the blue) looks better ...... even with these icons..... wink.gif wink.gif
soumyadeepbshn
@ Arthur , thanks buddy & I'll also prefer the 2nd one though both of ur themes looks great thumbsup.gif
arthur73
Thanks thabull smile.gif
Asad_rider
Thabull.. Fantastic Minimal wallpaper By Vlad notworthy.gif

I know it will be an awesome theme soon .. Great start notworthy.gif

May i know the creator of these icons ? unsure.gif

Soumya Thats a very nice start ! wow.gif
Just Try to make the bG more dark thumbsup.gif
But its just me. smile.gif

onkarbagkar Welcome mate smile.gif Nice to see you here wow.gif

arthur73 For me the first one thumbsup.gif

Still i dont found any good wally laugh.gif
arthur73
Thanks Asad smile.gif
AloneBoy96
@ arthur- i liked the 2nd one more..... wub.gif

@ asad- i think its acidsonic icons...
thabull
QUOTE (Asad_rider @ Oct 14 2011, 01:50 PM) *
Thabull.. Fantastic Minimal wallpaper By Vlad notworthy.gif

I know it will be an awesome theme soon .. Great start notworthy.gif

May i know the creator of these icons ? unsure.gif

u will..... u know that i always give credit to my resourses....... wink.gif wink.gif wink.gif
they are shared to me by sevimlibrad.......
Asad_rider
@Ab... I dont think so bro unsure.gif

BTW have you started with something ? wow.gif


@thabull.. Ohkay !! notworthy.gif they are looking superb !!!!!!!!!!!!!
AloneBoy96
QUOTE (Asad_rider @ Oct 14 2011, 05:10 AM) *
@Ab... I dont think so bro unsure.gif

BTW have you started with something ? wow.gif

Yup i was wrong....... wallbash.gif
Till now haven't started it and u...........
Asad_rider
QUOTE (AloneBoy96 @ Oct 14 2011, 09:06 PM) *
QUOTE (Asad_rider @ Oct 14 2011, 05:10 AM) *
@Ab... I dont think so bro unsure.gif

BTW have you started with something ? wow.gif

Yup i was wrong....... wallbash.gif
Till now haven't started it and u...........


Me..! laugh.gif
Am theming freak too ! lol lol lol

I've done the idle screen.. Will show it soon wink.gif

Edited: Here is my start !

The theme is inspired by Halloween Witch by arbri135

Galina53
Hi to all!My preview.



Download
AloneBoy96
@ asad- its a great start.., wub.gif
nice choice of wally... thumbsup.gif

@ galina- wonderful work !!!!! wow.gif
thabull
QUOTE (Asad_rider @ Oct 14 2011, 07:30 PM) *
Am theming freak too ! lol lol lol

I've done the idle screen.. Will show it soon wink.gif

Edited: Here is my start !

The theme is inspired by Halloween Witch by arbri135

u have done really good work for starters asad!!!!!!!!!!!!!!!! finish it soon!!!!!!!!!!!!!!!
Galina53
@thabull, very good!

@soumyadeepbshn, I really like..


@arthur73, Both versions are good.

@Asad_rider, good start.
Asad_rider
Galina devil2.gif Wonderfull !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You have good hand writing tongue.gif

AB Thankkssssssssssss notworthy.gif

thabull I will thumbsup.gif But what about yours ? laugh.gif tongue.gif

Galina .. Thanks wub.gif
thabull
QUOTE (Asad_rider @ Oct 14 2011, 09:22 PM) *
thabull I will thumbsup.gif But what about yours ? laugh.gif tongue.gif

what about mine?
soumyadeepbshn
@Asad , great start mate . clapping.gif clapping.gif

@Galina , Wonderful theme dear , love the color combo . clap.gif 10.gif
protsenko2006
Galina53 Great job dear! All elements looks wonderful!! :nopity: :vampire: :10: :10:
Galina53
@AloneBoy96, thanks!


QUOTE (Asad_rider @ Oct 14 2011, 11:22 AM) *
Galina devil2.gif Wonderfull !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You have good hand writing tongue.gif

Thank you! Wrote a fifth time. This is the score for the theme. laugh.gif

@soumyadeepbshn, protsenko2006, thank ,my dear friends!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.