Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dutch People Welcome
mobile9 Forum > Beyond Mobile > Lounge
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
J-man
Because i notice some nicknames are related to dutch i though why not start a dutch thread and see how many there are. So the comming text is going to be in dutch.

Zoals ik hierbij al in het engels heb uitgelegd wilde ik dus kijken hoeveel Nederlanders/Nederlands sprekende op deze site aanwezig/aktief zijn.

Ik ben dus J-man en zoals jullie in de thread "who do we have here"

http://www.mobile9.com/invboard/index.php?...opic=937&st=495

Hebben kunnen lezen is mijn naam Jacky geboren in Hong Kong en sinds jong al woonachtig in R'dam. Ik heb mijn hele leven in R'dam en zal niet weten waarom ik ergens anders heen zou verhuizen. Ik ben werk bij een groot IT bedrijf ( stille hint hoofkantoor is in Frankrijk ). Ik ben happily verloofd voor bijna een half jaar nu, ik ga binnenkort trouwen ( nou ja binnekort over een jaartje ongeveer ). Mijn verloofde is engels chinees, dus mijn engels is dan ook ontzettend verbeterd ten opzichte daarvoor. Ik heb tenminste nu bijna geen nederlands accent in mijn engels spreken haha.gif

Ik ben van jongsaf aan al een gadget freak dus deze site is dan ook mijn lievelings site. Iedereen is hier zeer behulpzaam en aardig. Streng maar rechtvaardig. Ik heb de telefoon markt letterlijk op de markt gevolgt van jongs af aan. Telefoons die ik nog steeds in bezit heb in doos en onder me bed zijn.

AEG ( geen idee welk model meer maar is wel een grote baksteen )
Nokia - 2100 ( met tril batterij was toen nog apart ), 6110,6150,8110,8210,8310
Ericsson - T18,T28
Sony Ericsson -T68i, P900 ( the phone i am using now)
Sony - Z1 ( sold that one recently )

Phones i have tried for couple days.

Nokia - 900
Motorla - V80 ( is from my fiancee she is using it now )
Sony Ericsson - T610,T630 ( my bro's )

Dat is het voor nu en effe weer wat doen ben op dit moment op het kantoor hahaha.
Vlammetje
Ok, nou ik ben overduidelijk ook Nederlands laugh.gif

Ik ben Marga, 26, woon in Amsterdam, werk op de financiƫle administratie van een tweetal hotels hier in de stad.

Ik ben niet een geboren <swearword snipped> telefoon fan, ik ben pas doorgeslagen toen ik op een goede dag op esato kwam (toen nog in het bezit van een SE T300)

Ik heb ooit de volgende telefoons gehad:
Sony ..... ?? geen idee welk model, in 1998 gekocht, dual band met een scroll wheel, was best leuk op dat moment
Samsung T620, daar was ik echt VERLIEFD op! laugh.gif
SE T200, T300, Z600.Deze gebruik ik dus nu.

Volgend project SE S700 wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif en verder dan dat kan ik nog niet kijken haha.gif

Mijn interesse in telefoons is voor een heel groot gedeelte op themes gericht, ik ben werkelijk verslaafd aan het maken van themes blink.gif blink.gif en dat is meteen de reden dat ik op Mobile9 terecht gekomen ben, het is hier een uitstekend themers klimaat haha.gif
Falle
how about Deutch? tongue.gif
J-man
QUOTE (Falle @ Jul 29 2004, 08:09 PM)
how about Deutch? tongue.gif

@Falle Well its close enough and you are welcome to try in dutch that is haha.gif

@vlammetje ik denk de toestel die je bedoeld is de Sony Z1 heb ik ook gehad was/is een gaaf ding man scroll wheel aan de zijkant en met een mirofoon die je aan de zijkant uit klapt. Was wel een groot toestel maar desondanks een leuk toestel. Herriner je nog de Sony met de pop up oortje die was ook wel gaaf.

Dus je heb nu een Z600 een maat van mij heeft die ook en mijn schoon zus ook. Ik heb zelf erg getwijfeld of ik de Z600 of de P900 zou nemen. Uit eindelijk toch voorde P900 gekozen puur vanwege de hoge gadget gehalte haha.gif

Themers klimaat ontzettend hoog hier maar daarbij is het klimaat ook een stuk vriendelijker, dan bij de meeste boards die ik tegen kom.
adonisdemon
deutch? blink.gif

should i give it a try? unsure.gif
J-man
@adonisdemon haha.gif you can if you want but it is actually dutch wich is language of The Netherlands and a part of Belgium
adonisdemon
i know dutch is spoken in netherlands, but it is similar to deutch..and frankly that's the only other language i can remotely speak (took it in school) <---- 6 years ago... dry.gif

erm... blink.gif
i'll skip it... tongue.gif

can only remember a few sentences...

ich heisse adonis
ich bin zwanzig jahre alt.
ich vohne im london.

that's all foks... haha.gif
J-man
QUOTE (adonisdemon @ Jul 29 2004, 10:10 PM)
i know dutch is spoken in netherlands, but it is similar to deutch..and frankly that's the only other language i can remotely speak (took it in school) <---- 6 years ago... dry.gif

erm... blink.gif
i'll skip it... tongue.gif

can only remember a few sentences...

ich heisse adonis
ich bin zwanzig jahre alt.
ich vohne im london.

that's all foks... haha.gif

haha.gif haha.gif haha.gif haha.gif

Really good I understand what you wrote haha.gif

In dutch it would be:

Mijn naam is Adonis
Ik ben twintig jaar oud
Ik woon in London
haha.gif
Vlammetje
it's 'ich wohne in London' haha.gif

not bad all in all though wink.gif

j-man ja het is hier toch wel 1 van de meest relaxte forums waar ik ooit geweest ben smile.gif Ik voel me dan ook helemaal thuis. Komt denk ik omdat het toch een relatief klein 'cluppie' is wat nu actief is smile.gif
adonisdemon
well that is my 3rd language dry.gif
J-man
QUOTE (Vlammetje @ Jul 29 2004, 10:17 PM)
it's 'ich wohne in London' haha.gif

not bad all in all though wink.gif

j-man ja het is hier toch wel 1 van de meest relaxte forums waar ik ooit geweest ben smile.gif Ik voel me dan ook helemaal thuis. Komt denk ik omdat het toch een relatief klein 'cluppie' is wat nu actief is smile.gif

Het is inderdaad een relatief klein 'clubbie' daarom is het ook allemaal te overzien moet ik zeggen. Maar ik ben bang dat ook M9 aan het groeien is, je merk dat ook duidelijk aan de gehalte spam en aan de partial members dat rondzwerven op de board. Op zich helemaal niets mis mee zolang de regels maar op na geleefd worden.

Daarom vind ik op dit moment ook dat de mod's en de senior admin hun werk ook erg goed doen. Want laten we eerlijk zijn uiteindelijk is de sfeer toch afhankelijk van deze mensen en de hard core van de M9.

Zolang de sfeer zo blijft no matter how big we are. Zal ik hier blijven rond zwerven.

@adonisdemon haha.gif heel goed ( very good )
theo_reet
Hotsieflotsie, hier nog iemand uit Nederland.
Ik woon in Etten-Leur, is een dorp(je) in de omgeving Breda.
Ook ik ben al JARENN een gadget freak, wil altijd iets hebben wat iemand anders nog niet heeft.
Heb echt heeel wat GSM's gehad.Laatste zijn zo'n beetje: Siemens S55,SPV100,div. Samsung, S.E. T86.
En nu ben ik in het gelukkige bezit van een S.E. K700i.
Voor de rest werk ik in een computer winkel (toch handig mbt gadgets).
Ben op dit moment helemaal verslaaf aan mijn powerball, en mijn XboX modding projectjes.
J-man
@theo_reet welkom aan boord van grouphug.gif ik ben zelf ook helemaal gadget freak. Het is aleen jammer dermate je ouder wordt dat je prioriteiten op een gegeven ogenblik ergens anders gaat liggen dan je gadgets.

Ik heb zelf ook ontzettend veel consoles. And het leuke is ik heb ze allemaal ook nog in bezit. Ik heb nog de NES 8bit de NES 16bit ( import japans heet famicom ) N64 en ook in bezit van de Cube. Daarnaast heb ik ook de PS1 en PS2 ( import van japan ). Ook in bezit van een gamboy coulor.

Je kan letterlijk bij mij thuis de geschiedenis van gaming aan je voorbij zien komen.
Vlammetje
het J-man Gaming Consoles Museum! rockon.gif

Hoi Theo! en welkom smile.gif
J-man
@Vlammetje haha.gif nog ff en ik kan een museum jaar kaart gaan maken voor mijn huis haha.gif
Vlammetje
wel een leuk uitje voor een regenachtige zondag haha.gif
pas maar op voor je het weet kom ik langs met mijn entreekaartje haha.gif
J-man
haha.gif you are very welcome. Hey heb je Pia nog gesproken ? ik heb een aaridg lang gesprek gehad met haar over de MSN. Ze is wel ontzettend aardig vind ik was een gezellig gesprek. We hebben het gehad over heel dat gedoe rondom je weet wel wie.
Vlammetje
NIET GESPROKEN sad.gif

Is het nu waar of niet? ohmy.gif
J-man
Tja wat kan ik zeggen zover we/ze het kunnen nagaan heeft die het wel gedaan. Heel de issue is op dit moment nogal gevoelig heb ik het idee ik denk dat het misschien verstandig is om dit een keer over de mail te doen of over de MSN zoals ik dat met Pia gedaan heb.

We hebben in ieder geval goed onze harten gelucht bij elkaar. Het komt erop neer dat iedereen het biermerk persoon wel erg aardig vind en dat het jammer zou zijn als het waar is. Zeker aangezien we allemaal zelf hier zo hard zijn om te proberen te voorkomen van onze eigen creaties.

Maar de kous is dus nog niet af ik zal het een keer over de mail gooien in detail. Of we spreken elkaar misschien wel over de MSN.
Vlammetje
ok... smile.gif

Ik zit alleen 's avonds op msn (thuis tongue.gif ) maar mail kan altijd smile.gif
J-man
Check ur mailbox :-)
theo_reet
Oke dan, ik heb ook nog wel een hele zwik aan consoles liggen.
Voornamelijk Sega's.En natuurlijk de Amiga's / C64's etc etc.
Heb dus ook een behoorlijk museum thuis:)
@vlammtje, ik zie dat je ook wel eens wat thema's in elkaar knutseld voor de K700.Kun je voor mij een keer een animated XboX, beavis&butthead , Happy tree friends thema in elkaar knutselen ???

Vlammetje
xbox en beavis en butthead moet wel lukken... maar Happy Tree friends? blink.gif Daar kun je misschien beter een ander voor vragen oops.gif
vreselijke filpjes vond ik dat!
J-man
QUOTE (theo_reet @ Aug 3 2004, 07:05 AM)
Oke dan, ik heb ook nog wel een hele zwik aan consoles liggen.
Voornamelijk Sega's.En natuurlijk de Amiga's / C64's etc etc.
Heb dus ook een behoorlijk museum thuis:)
@vlammtje, ik zie dat je ook wel eens wat thema's in elkaar knutseld voor de K700.Kun je voor mij een keer een animated XboX, beavis&butthead , Happy tree friends thema in elkaar knutselen ???

uuuuuuuhhh Theo wat is Happy tree friends unsure.gif ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord
Vlammetje
happy tree friends zijn bloederige filmpjes met rare beestjes blink.gif

http://www.happytreefriends.com/watch_episodes/
J-man
QUOTE (Vlammetje @ Aug 3 2004, 04:14 PM)
happy tree friends zijn bloederige filmpjes met rare beestjes blink.gif

http://www.happytreefriends.com/watch_episodes/

uuuuuuuuh ik zou eigelijk bedankt moeten zeggen voor je link maar in dit geval had ik liever gehad dat je het niet had gegeven ?

Man that was wierd !!!!!!! wacko.gif blink.gif unsure.gif Maar goed smaken verschillen zeg ik maar.

Maar goed zo mijn eerste theme op het kleur van de letter na was het ok Vlammetje ? Ik heb een beetje problemen met het kiezen van kleurtje wat betreft letters. En wit was een beetje blurry op de 1 of andere manier. Ik hoorde van august dat het aan Vito zou kunnen liggen ( denk je dat eindelijk aan de gang kunt is er nog steeds een bug diepe zucht )

Vlammetje
tja wacko.gif ik ben eigenlijk meer van de Tom & Jerry generatie zeg maar unsure.gif Ik hou niet zo van bloed in mijn tekenfilms unsure.gif

ja behalve de blauwe text (die stak wel erg af bij de rest) vonfd ik je eerste theme echt heel erg goed! Probeer je theme anders uit op je telefoon, dan kun je zien hoe het eindresultaat wordt. dat is altijd toch net even anders als op je PC scherm wink.gif
J-man
hahahah tja Tom & Jerry is inderdaad een stuk vriendelijker. Maar goed ik zal de tekst terug aan passen naar wit en kijken of ik het blurry s*** eruit kan krijgen. Als ik dat voor elkaar krijg zal ik de theme daadwerkelijk uploaden. Ik heb alweer wat ideen op geschreven/getekend en zal daar vervolgens weer aan werken. Bedankt voor de tips so far
theo_reet
Hahaha, ik ben het helemaal met jullie eens dat Tom en Jerry een stuk vriendelijker zijn smile.gif
Maar de happy tree friends zijn gewoon grappig (vind ik dan eej ).
En btw ik ben meer van de beavis & butthead generatie, voor zover je het een generatie mag noemen

Maar waar kan ik 1 van jullie creaties mbt theme's (beavis & butthead / XboX ) vinden?
Ik ben reuze benieuwd wat er allemaal van gemaakt is.
En Happy tree friends lijkt me wel ERG grappig.

In iedergeval erg bedankt !!!
Vlammetje
nou eh.... unsure.gif unsure.gif

het zit zo... unsure.gif

ze MOETEN nog gemaakt worden oops.gif
en dan komen ze gewoon hier, op mobile 9
maar het gaat wel weer ff duren oops.gif
J-man
Ehhhhh wel ik ben zelf een P900 themer dus ik ben bang dat mijn themes niet van toepassing zijn op jouw nieuwe telefoon. Je bent natuurlijk altijd welkom om langs te wippen en commentaar te geven.

http://www.mobile9.com/invboard/index.php?showtopic=4351

@vlammetje ik ben een nieuwe thread inmiddels begonnen en ik heb mijn eerste request voldaan. Kan jij ook ff kijken als je tijd heb op de link hier boven om te kijken hoe mijn Angelina Jolie is geworden. En of die waarig is om te zeggen dat het van M9 gallery te downloaden is happy.gif

En nog een kortje vraagje daarover moet ik het dan uploaden in de gallery of attachen aan een post in de thread ?

Thanks

PS

En dankzij jou en maampia ben ik echt ontzettend verdiep in the theming thing. Het heeft natuurlijk ook geholpen dat die stomme vito nu eindelijk werkt
theo_reet
@ vlammetje, ik heb wel geduld hoor daar niet van, maar zal't wel erg gaaf vinden als smile.gif

@j-man, jammer dat je geen k700 hebt (ik wilde eerst ook een 900 hebben, maar vond die toch veeeeel te groot enz, en wilde na mijn SPV weer eens wat kleins).Maar kun je dan ook niet een theme in elkaar knutselen voor een K700 ?

Thnx allemaal smile.gif
zitten er nog meer NL op mobile9 ?
jh67
Sorry for "intruding" hihi...
just curious...Funny with languages,..they do resemble each other.

VLAM > doesnt this "altijd" mean "always" ?

In Danish its "altid", hehe...

eigenlijk could be "egentlig" in Danish I guess ?...almost the same in German as well,..correct ? wink.gif

BR
Jan

J-man
@Theo ik heb zelf al een hoop toestellen uitegeprobeert en nog steeds in bezit. Als ik iets kleiners en iets simplers wil dan stop ik mijn sim kaart in mijn T86i. Dus dat is geen probleem en dat is er pas maar 1 uit de collectie van rond de 18-20 toestellen die ik nog heb en allemaal nog operationeel zijn haha.gif

Wat betreft themes voor de k700i ik wilde er net aan beginnen omdat de tool vito voor theming voor de p900 niet goed werkte bij mij. Maar dat is sinds kort ( sinds 3 dagen ) opgelost. En aangezien we een kleine te kort hebben aan P900 themers en ik een eigenaar van ben. Vestig ik me aandacht dus op de P900 meer sorry maar geloof me als Vlammetje zegt dat zij er wel 1 in elkaar knutsel voor je dan heb je 1 van de beste themers op de ze forum voor je werken thumbsup.gif

@jh67

doesnt this "altijd" mean "always"

Yes it does thumbsup.gif

eigenlijk could be "egentlig" in Danish I guess ?...almost the same in German as well,..correct ? :wink:

Yes you got that one too thumbsup.gif

I had the same thing when i read the thread of Falle i could reconise some of the words but not all of them.
Vlammetje
We can read some Danish, when I lived in Finland I used to read the Swedish newspapers... somehow it was easier then than it is now wacko.gif

But I can't make out Norwegian at all blink.gif

Theo komt goed, zodra ik weer een gaatje in mijn drukke theme kalender heb zal ik een Tom & Jerry theme voor je maken laugh.gif

oh nee beavis en butthead unsure.gif
Vlammetje
QUOTE (theo_reet @ Aug 2 2004, 11:05 PM)
@vlammtje, Kun je voor mij een keer een animated XboX, beavis&butthead , Happy tree friends thema in elkaar knutselen ???

Ik zag net dat adonis al een animated xbox theme gemaakt heeft, dus die kunnen we schrappen geloof ik smile.gif

http://www.mobile9.com/invboard/index.php?...opic=3244&st=95
J-man
@Vlammetje bedankt voor het vorbij wippen bij my thread van themes thanks thumbsup.gif

Ik had eerder nog iets gevraagd misschien over het hoofd gezien ?

hierbij nog een keer

@vlammetje ik ben een nieuwe thread inmiddels begonnen en ik heb mijn eerste request voldaan. Kan jij ook ff kijken als je tijd heb op de link hier boven om te kijken hoe mijn Angelina Jolie is geworden. En of die waardig is om te zeggen dat het van M9 gallery te downloaden is :happy:

En nog een kortje vraagje daarover moet ik het dan uploaden in de gallery of attachen aan een post in de thread ?

Thanks

PS

En dankzij jou en maampia ben ik echt ontzettend verdiep in the theming thing. Het heeft natuurlijk ook geholpen dat die stomme vito nu eindelijk werkt
Vlammetje
oh pardon oops.gif

Ik zou het altijd uploaden in de gallery, dat is de eerste plek waar iedereen kijkt voor een theme, en daarvandaan is ook wap download mogelijk, wat op dit moment van het forum nog niet kan. En ja NATUUUUURLIJK is hij 'goed genoeg' ik vind het echt een hele mooie Angelina theme smile.gif
J-man
QUOTE (Vlammetje @ Aug 4 2004, 05:47 PM)
oh pardon oops.gif

Ik zou het altijd uploaden in de gallery, dat is de eerste plek waar iedereen kijkt voor een theme, en daarvandaan is ook wap download mogelijk, wat op dit moment van het forum nog niet kan. En ja NATUUUUURLIJK is hij 'goed genoeg' ik vind het echt een hele mooie Angelina theme smile.gif

@ Vlammetje je bent a schat thanks ik ga het vandaag nog uploaden en melden in the thread van de request.
scubyd00
hey everyone smile.gif i just wanted to say hi eventhough i don't understand tongue.gif laugh.gif

hi haha.gif
J-man
Hi scubyd00 haha.gif you are always welcome to drop by haha.gif
theo_reet
Dank je vlammetje in iedergeval voor alles wat je ondertussen al hebt gedaan.
En idd ze zijn met een erg mooi xbox theme bezig.
Maar ik zo toch alsnog best wel graag een B&B theme komen (ooit).

@j-man;ik heb ook een t68 gehad, en vond dit toen echt een revolutie mbt GSM's.
Maar de SPV wat toch echt wel een verdere revolutie.Maar nu ben ik SUPER mega tevreden met mijn K700 !
Ik verkoop vaak mijn 1/2 jaar oude telefoons weer door.Heb al zat hobby's die veel geld kosten (modelbouw).En ben helemaal xbox (mod) verslaafd dus.

J-man
@theo_reet je heb helemaal gelijk hoor het is een optie die ik nu ook aan het overwegen ben. Ik moet ergens geld zien te toveren om al mijn hobbies uberhaud in stand te houden.

Sinds ik mijn P900 heb, heb ik besloten om aankomend twee jaar geen nieuwe toestel meer aan te schaffen hoe mooi gaaf of wat dan ook. Ik heb besloten om gewoon 1 a 2 genaraties aan telefoon over te slaan. En daarna pas weer 1 aan te schaffen. In de tussen tijd is het me bezig houden met mijn P900. En gelukkig is die zo uitgebreid dat ik daar verlopig nog niet op uit gekeken ben.

Maar goed al die andere hobbies zuipen geld waar maar geen einde aan komt. Vandaar dat ik er een paar helaas heb op moeten geven.

J-mans Hobbies :

DVD's orginal over 360 stuks inmiddels. Een greep uit de collectie alliens quetro boxset, alle friends, alle s** in de city's, band of brother, alle die hards ( uiteraard collectors editions ) alle CSI's , Bezig op te bouwen Stargate SG1 heb alleen verlopg Siezoen 1 - 3 etc etc etc.

Japanse PS2 games wederom een greep ( alle orginneel ) Tekken Tag, Tekken 4, FF, GT3, Ominusha, SNK versus Capcom ( alle versies die daarna kwamen heb ik ook ) etc etc.

USA gamecube games Zelda, Metroid, Mario kart, Naruto 2, etc etc

Op vakantie gaan plaatsen waar ik ben geweest Las Vegas, San Fransisco, LA,Orlando, Hong Kong, Zwitserland, The UK etc etc.

En uiteraard mobiele telefoons ik ga die niet nog een keer allemaal opnoemen heb ik al een keer gedaan op deze forum.

En dan eigelijk alles wat maar met gadgets te maken heeft. Nieuwste aanschaf in deze categorie mijn SOny Clie UX50 pda ( i love it )

Dus al bij al het kost allemaal een hoop $$$$$$$$$$$$$$$$$ nou wanneer win ik nu eens die stomme loterrij devil2.gif
theo_reet
Ja ik zit ook op die GROTE prijs te wachten smile.gif

Maar op vakantie gaan lijkt me ook wel een erg toffe hobby, heb er helaas alleen geen tijd voor.Moet van het jaar nog op vakantie, dus hints zijn welkom smile.gif

Voor de rest kan ik niet wachten op de thema creaties van vlammetje.
Ben nu al paar dagen aan't rondkijken hier op mobile9, en zie toch echt dat vlammetje er een paar erg mooie thema's heeft neergezet.Dus vlammetje 10.gif .

Wat is eigenlijk de leeftijd van j-man / vlammetje ??
Ik ben zelf 24.

Vlammetje
26 smile.gif

ben nog ff een request voor een engeland theme aan het afronden (is nu een beetje een uit de hand gelopen Londen theme geworden laugh.gif ) maar daarna ben ik wel ongeveer zover laugh.gif

sorry voor de vele laugh.gif ik wordt erg lollig wanneer ik gedronken heb unsure.gif laugh.gif
Vlammetje
Beavis & butthead theme: http://www.mobile9.com/invboard/index.php?...=15&#entry60064
theo_reet
@vlammetje: echt het beavis & butthead theme is echt erg gaaf geworden !!Erg bedankt daarvoor !!Ga hem meteen als theme zetten !!!Echt erg erg erg bedankt !!You rule !!
Ben nu al benieuwd hoe het "london" theme eruit gaat zijn.
Ik zal graag ook wel eens van je wille weten hoe je deze toffe theme's maakt !

THNX

Vlammetje: rockon.gif
Vlammetje
Het london theme is al af oops.gif staat in the P900 sectie (jaja al twee themes gedaan!!)

Inmiddels krijg ik op twee forums and via email requests binnen unsure.gif dus voorlopig ben ik er nog wel even zoet mee! laugh.gif
dragontrumpetare
I know that I aint Dutch. But I just had to say. Despite the fact that I dont speak dutch, i kinda understand most of what u guys is talking about.

But... Mostly I wanted to say ... "HI ALLA DUTCH PEOPLE!!!!" 10.gif

I will never go back here again, maybe only to answer someone. Ok, now I will stop snooping around... here....
wormpy
Hallo iedereen ik ben dus wormpy, 27 en ben afkomstig uit Belgiƫ.
Ik woon samen met mijn vriendin en we hebben juist ons eigen huisje gekocht. (Wonen er wel nog niet in, is nog veel werk aan)
Hebben 2 beestjes lopen, een hond (labrador) Zander genaamd en een poes Sparky

Ik denk dat er nog niet veel Belgen de weg naar deze forum hebben gevonden. sad.gif

Ik ben dus ook een beetje een gadget freak. thumbsup.gif

Vorige gsm: Panasonic, Alcatel one touch easy, Nokia 3210, 3310, 3330, 5510, 3300, 3510i, 8210, 6610 & Sony-Ericsson T610

Ben nu eigenaar van een Sony-Ericsson K700i clapping.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.