Zoals ik hierbij al in het engels heb uitgelegd wilde ik dus kijken hoeveel Nederlanders/Nederlands sprekende op deze site aanwezig/aktief zijn.
Ik ben dus J-man en zoals jullie in de thread "who do we have here"
http://www.mobile9.com/invboard/index.php?...opic=937&st=495
Hebben kunnen lezen is mijn naam Jacky geboren in Hong Kong en sinds jong al woonachtig in R'dam. Ik heb mijn hele leven in R'dam en zal niet weten waarom ik ergens anders heen zou verhuizen. Ik ben werk bij een groot IT bedrijf ( stille hint hoofkantoor is in Frankrijk ). Ik ben happily verloofd voor bijna een half jaar nu, ik ga binnenkort trouwen ( nou ja binnekort over een jaartje ongeveer ). Mijn verloofde is engels chinees, dus mijn engels is dan ook ontzettend verbeterd ten opzichte daarvoor. Ik heb tenminste nu bijna geen nederlands accent in mijn engels spreken
Ik ben van jongsaf aan al een gadget freak dus deze site is dan ook mijn lievelings site. Iedereen is hier zeer behulpzaam en aardig. Streng maar rechtvaardig. Ik heb de telefoon markt letterlijk op de markt gevolgt van jongs af aan. Telefoons die ik nog steeds in bezit heb in doos en onder me bed zijn.
AEG ( geen idee welk model meer maar is wel een grote baksteen )
Nokia - 2100 ( met tril batterij was toen nog apart ), 6110,6150,8110,8210,8310
Ericsson - T18,T28
Sony Ericsson -T68i, P900 ( the phone i am using now)
Sony - Z1 ( sold that one recently )
Phones i have tried for couple days.
Nokia - 900
Motorla - V80 ( is from my fiancee she is using it now )
Sony Ericsson - T610,T630 ( my bro's )
Dat is het voor nu en effe weer wat doen ben op dit moment op het kantoor hahaha.