Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dutch People Welcome
mobile9 Forum > Beyond Mobile > Lounge
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vlammetje
welkom wormpy! clapping.gif

Inderdaad nog niet veel belgen gezien.... maar zal best nog komen hoor wink.gif

Je bent bij ons ook altijd welkom wink.gif
J-man
QUOTE (wormpy @ Aug 12 2004, 05:03 AM)
Hallo iedereen ik ben dus wormpy, 27 en ben afkomstig uit Belgiƫ.
Ik woon samen met mijn vriendin en we hebben juist ons eigen huisje gekocht. (Wonen er wel nog niet in, is nog veel werk aan)
Hebben 2 beestjes lopen, een hond (labrador) Zander genaamd en een poes Sparky

Ik denk dat er nog niet veel Belgen de weg naar deze forum hebben gevonden. sad.gif

Ik ben dus ook een beetje een gadget freak. thumbsup.gif

Vorige gsm: Panasonic, Alcatel one touch easy, Nokia 3210, 3310, 3330, 5510, 3300, 3510i, 8210, 6610 & Sony-Ericsson T610

Ben nu eigenaar van een Sony-Ericsson K700i clapping.gif

Welkom Wormpy ik ga ervan uit dat nu jij de weg heb gevonden de weg zou leiden voor je andere landgenoten haha.gif

Misschien moeten we de thread topic naam veranderen naar Dutch speaking ? Maar goed impressive CV van GSM's heb ze ook allemaal nog in bezit ? En zijn ze nog operationeel ?

Ik heb er ook een hoop gehad ik heb ze allemaal nog op de Sony Z1 na die heb ik door verkocht ( kon er een hele goede prijs voor krijgen toen. )

Maar goed je bent hier op de goede plek voor gadgets op Mobiel gebied veel plezier hier.
wormpy
@ J-man: Neen ik heb niet alle gsm toetellen meer in mijn bezit, enkel nog de Nokia 3210 en een 8210.

En ik heb een vraagje ook nog.
Een theme (gelijk beavis & butthead) hoe kunt ge da opslaan als .thm??
Als ik het wil opslaan is het als .jpg? sad.gif

Thanks
J-man
haha.gif wat je heb gedaan is de theme geprobeerd te downloaden van de link die Vlammetje je hebe gegeven.Maakt niet uit zover ik jet weet worden in de forum alleen previews gegeven van de themes ( vandaar jpg's ) de themes kan je downloaden in de gallery van de betreffende model telefoon thumbsup.gif
Vlammetje
maar hij staat al dagen in de queue dus als hij nog niet beschikbaar is wil ik hem ook wel even mailen smile.gif PM je email adres maar.
J-man
aaaaaaaaahhhhhhhh Maandag dames en heren nieuwe dag nieuwe werkweek het weer is niet om aan te zien. Het lijkt wel winter man. Voor sommige student is de zomer definitief over. Aangezien ze in het midden van het land al weer terug naar school moeten gaan.

Ik had vanmorgen echt geen zin om naar me werk te gaan moet ik zeggen maar ja. Ik zit er weer . . . vanavond uit eten. Toch nog iets om naar uit te kijken.
J-man
Zilver voor VDH op de 200 meter nog ff en hij gaat de 100 meter doen gaat die dit keer wel goud halen ? We zullen zien
Vlammetje
wow.gif

hoera!

J-man
yep yep zeg vlammetje volg jij de olympisch spelen ?
Vlammetje
geen tijd sad.gif
anders zou ik het wel een beetje volgen maar ik zit zoveel uren op kantoor dat er geen tijd meer over blijft voor dat soort grappen sad.gif
J-man
Das jammer en hetzelfde verhaal bij mij ik volg het een beetje op het internet en s'avonds wanneer ik thuis ben kijk ik meestal ff snel de highlights en dat is het dan ook wel.

Ik wil vanavond wel VDH zien dat is om 19:20 moet die HET konings nummer gaan zwemmen. Ik hoop dat die wint.
Vlammetje
wow.gif wow.gif

clapping.gif clapping.gif clapping.gif clapping.gif

hij won!
J-man
JA MAN clapping.gif clapping.gif clapping.gif

Het scheelde maar zo ontzettend weinig . . . Nu Inge nog . . .

wow.gif wow.gif wow.gif
J-man
Inge goud 50meter wow.gif
Leontien goud en brons
Mannen acht roeien zilver ( wat een race )

Vlammetje
jah we gaan goed smile.gif
J-man
Ja goed he ik ben benieuwd wat we nog meer binnen gaan halen. Is toch wel leuk dat Olympische spelen.
theo_reet
Nu de hockey mannen/vrouwen nog !
En wie weet wat er nog maar gaat komen, zo bijvoorbeeld ankie van Grunsven enz.

Vind het ook heel erg knap dat er gewoon mediales zijn gewonnen bij het roeien enz !Petje af voor deze sporters en sportsters
theo_reet
Beetje jammer dat de hockey dames verloren hebben.
Maar morgen hebben we de heren nog, en die hebben een titel te verdedigen.Ben heel benieuwd
Vlammetje
ik ook.

wel goed van Ankie zeg!! clapping.gif
J-man
De spelen zijn voorbij wat een afkick periode van sport zeg. Na al het sport bekijken begin ik zelf moe te worden.

En ik ben echt ontzettend moe. Zoals je misschien gemerkt heb ben ik een paar dagen tussen uit geweest. Ik had op woensdag een bruiloft waarbij ik 1 van de beste mannen was. We hebben enorm gelachen die dag. Donderdag heb ik vervolgens de gelukkig paar samen met de zusje van de bruid naar Belgien gereden om wat te winkelen. Vrijdag heb ik het wat rustiger aan gedaan. Zaterdag ben ik de video wezen editten die ik gemaakt heb op de bruilofts dag. En zaterdag ben ik de hele dag in Six flags geweest. En vandaag weer op werk. Ik ben op werk om bij te komen van mij verlof dagen haha.gif
J-man
Vraagje aan iedereen die nederlands kunnen lezen. Is er een lid hier die kinderen heeft ? Of gepland heeft om kinderen te nemen ?
Vlammetje
niet gepland nee. Zover zijn we nog niet laugh.gif

we willen wel allebei kinderen.... ooit! Maar nu nog niet smile.gif
J-man
@vlammetje "ooit" ? Ik snap ongeveer wat je bedoel maar ik zit zelf op dit moment in een kleine dellema. Want ik wil niet te laat kinderen krijgen, ik bedoel ik wil nog wel lekker een potje kunnen voetballen met mijn kinderen.

Hoe sta jij daar tegenover. Wil je echt lang wachten daarmee. Ik weet niet hoe oud je ben hoor maar aangezien je boehouder ben van verschillende hotels kan je niet net 18 zijn toch ? haha.gif
Vlammetje
ik ben 26

en 'ooit' is voor een deel afhankelijk van het vinden van een groter huis ( weh hebben nu 1 slaapkamer) maar ik dacht zelf aan maximaal 5 jaar smile.gif
J-man
26 . . . Ik ben 29 en ik heb toch wel het idee dat de tijd begint te dringen. Zij is 30 en wordt 31 dit jaar. Stel we willen kinderen nadat we getrouwd zijn over 1 jaar. Dan ikke 30 zij 32 dan weet je nog niet hoelang het duurd voordat het lukt ( laten we eerlijk zijn niet iedereen heeft zoveel geluk ) dan is zij 33 wanneer ze zwanger is ikke 31. Wanneer onze kind dan 20 is dan ben ik 51 en zij 53. We zijn dan niet bepaald de jongste meer. Dus als we nog langer wachten met stel 3 a 4 jaar dan worden we echt oud voordat ons kind dan een beetje onafhankelijk is.

Dus ja . . . aaaaaaahhhhhhh veel om over na te denken
Vlammetje
ja..... kan me voorstellen dat het dan nu begint te kriebelen smile.gif
J-man
hahahah yep nog steeds veel te bespreken of zou ik gewoon een gaatje prikken in het rubbertje ? hahahahha
Vlammetje
nou..... goed bespreken lijkt me wel een aanrader wink.gif

het wordt namelijk financieel heel anders.. maar ook de indeling van je leven draait dan volledig om die kleine. Als jullie nog gaan trouwen... wil je dan nog een jaartje 'met zijn tweetjes' zijn of juist niet?

Hmmm kindje smile.gif

Ik zou morgen wel willen laugh.gif
J-man
hhahahahah Morgen ? Jij bent snel zeg. Maar ja we willen nog hooguit nog een jaartje verloofd zijn en daarna willen we het bootje in stappen om het maar zo te zeggen.

Maar ja dat betekend wel dat we daarna zo snel mogelijk daaraan moeten werken. Dus tja nog veel dingen te bespreken.

No gefeliciteed met je Certified Themer :-)
royhu
wonderful.... keep rocking
Vlammetje
dank je wel smile.gif

ja het kriebelt bij mij ook wel een beetje........ toch wel hoor wink.gif
J-man
ha ha ha het kriebelt toch ? Hmmmmm weet je vent dat :-) Maar goed Nederland heeft gisteravond gelukkig gewonnen de eerste 3 punten zijn de volgende. Nou Duitsland we komen eraan hoor devil2.gif
theo_reet
Ik vindt dit eigenlijk wel een erg toffe discussie smile.gif
Laat ik het zo zeggen, kinder lijken me leuk maar op mijn 24ste (zo oud/jong als ik nu ben)moet ik er toch nog echt niet aandenken.
Zal het wel tof vinden, maar dan alleen als het mij uitkomt enz smile.gif

Laat ik eerst maar eens een huisje ofzo vinden om samen te gaan wonen.Want woon nu nog bij vaders en moeders thuis (lekker cheap wink.gif )
Vlammetje
laugh.gif nou ik ben 26 hoor dus geen enorm verschil wink.gif

En ja jacky mijn vent weet dat en die is aan het idee aan het wennen tongue.gif

Het is meer zo dat we eest een groter huisje willen hebben zodat het kindje ook wat ruimte heeft laugh.gif maar we weten allebie wel heel zekere dat we samen kinderen willen. Zover zijn we dus all wel smile.gif

En ja......... wat mij betreft liever eerder dan later....... maar een paar centjes opzij zetten en een groter huis met extra slaapkamer zijn toch wel nuttige dingen om voor die tijdte regelen smile.gif
J-man
QUOTE (theo_reet @ Sep 10 2004, 08:13 AM)
Ik vindt dit eigenlijk wel een erg toffe discussie smile.gif
Laat ik het zo zeggen, kinder lijken me leuk maar op mijn 24ste (zo oud/jong als ik nu ben)moet ik er toch nog echt niet aandenken.
Zal het wel tof vinden, maar dan alleen als het mij uitkomt enz smile.gif

Laat ik eerst maar eens een huisje ofzo vinden om samen te gaan wonen.Want woon nu nog bij vaders en moeders thuis (lekker cheap wink.gif )

Ja 24 is jong voor nu om kinderen en te trouwen. Alhoewel ik moet zeggen dat ik 3 weken terug naar de bruiloft ben geweest van mijn beste maat en hij is 25. Dus maak je geen illusies haha.gif

Maar een eigen huis hebben eerst is denk ik zelf ook een must voordat je aan kinderen begin.Daar ben ik het dan dus ook wel mee eens.
J-man
QUOTE (Vlammetje @ Sep 10 2004, 08:18 AM)
laugh.gif nou ik ben 26 hoor dus geen enorm verschil wink.gif

En ja jacky mijn vent weet dat en die is aan het idee aan het wennen tongue.gif

Het is meer zo dat we eest een groter huisje willen hebben zodat het kindje ook wat ruimte heeft laugh.gif maar we weten allebie wel heel zekere dat we samen kinderen willen. Zover zijn we dus all wel smile.gif

En ja......... wat mij betreft liever eerder dan later....... maar een paar centjes opzij zetten en een groter huis met extra slaapkamer zijn toch wel nuttige dingen om voor die tijdte regelen smile.gif

Hey Vlam het is goed dat je vent dat weet ha ha ha maar goed 26 dus oh dan heb jij nog wel meer "tijd" dan dat ik dat heb. Zoals ik al eerder zei ( of niet ? ) bij ons begind de tijd te dringen. Simpel weg omdat er op een bepaalde leeftijd kinderen krijgen gevaarlijker wordt ( voor haar ).

Maar een groter huis en wat extra centjes is altijd handig moet ik zeggen. Wij zijn er nog steeds niet uit helaas moet ik zeggen. Want ik denk dat ik dat ik wel graag kinderen zal willen hebben. Ik denk daarom dan ook dat ik niet al te lang meer moet wachten met het antwoord van haar. Want stel als zij niet wil, dan . . . moet ik nadenken of ik dat accepteer en er vrede mee heb. Of dat ik een ander moet gaan zoeken. En dan ben ik niet de jongste meer . . .

Diepe zucht wat een gedoe allemaal. Kan ze niet gewoon zeggen dat ze kinderen wil :-P
Vlammetje
niet als ze ze niet wil unsure.gif

dat is idd wel handig om eerst even vast te stellen... want stel van niet? Wat dan? blink.gif
jedihale
a oops.gif
J-man
QUOTE (Vlammetje @ Sep 10 2004, 05:42 PM)
niet als ze ze niet wil unsure.gif

dat is idd wel handig om eerst even vast te stellen... want stel van niet? Wat dan? blink.gif

Wat dan ? Dat is dus de vraag wat nu al een tijdje door mijn hoofd speelt. Natuurlijk nemen we alleen kinderen als we er allebei 100% achter staan.

Maar als zij echt niet wil en ik wel . . . dan is er een conflict dat denk ik niet 1 2 3 op te lossen is. En dan moet ik echt na gaan denken hoe graag wil ik kinderen. En wil ik het zo graag om deze relatie op te geven dan ?

Ja het zijn lastig vragen . . . Ik ben over 5 maanden 30 . . . Ik wilde dat ik 16 - 17 was lekker gamen naar school part time job voor geld. Man oh man de o uder je wordt de meer problemen lijkt het wel.
Vlammetje
hmmm nou... dat zijn geen lichte overwegingen. Heb je helemaal geen idee hoe zij over kinderen denkt?

BTW hoe toepasselijk dat er een 'problem child' tussendoor post laugh.gif
J-man
hahahah Ja Ik zag het ook.

Hoe denkt zij over kinderen ? Ze wil wel maar is bang voor de verantwoordelijkheid. Ik ben wat dat betreft heel verschillend van haar. Ik heb van jongs af aan al een hele hoop op mijn schouders gehad. Waar daar in tegen heeft zij een beschermde omgeving gehad.

Kijk als zij er niet klaar voor is dan begrijp ik dat. het is moeilijk om te zeggen wanneer je er klaar voor bent. Maar ja je het tijd besef helaas toch echt mee nemen.

Ik wil daar niet te lang mee wachten . . .
theo_reet
Vlammetje,
Kun/wil je misschien een thema maken van gaastra (van de zeil kleding enz)

Zie de bijlage voor sample plaatje

DAnk je alvast
Vlammetje
ok smile.gif
R4YM0N
oops.gif
Vlammetje
stupid.gif

tja... ben ff kwijt wat ik wou zeggen dots.gif

oh ja.... dat thema laat nog wel even op zich wachten als je het niet erg vindt! smile.gif
R4YM0N
Dussssss Vlammetje jij maakt thema's...
Welke programma's gebruik je daarvoor ?

En leg gelijk even uit wat die avatar van je betekent als je wil.
Ik zat te denken aan voetbal?
Al hoop ik dat dat niet zo isssss
theo_reet
@vlammetje: maakt niet uit.ik wacht gewoon geduldig af.
Ben btw nog steeds ERG happy met je beavis & butthead theme smile.gif

Vlammetje
QUOTE (R4YM0N @ Sep 17 2004, 09:14 PM)
Dussssss Vlammetje jij maakt thema's...
Welke programma's gebruik je daarvoor ?

En leg gelijk even uit wat die avatar van je betekent als je wil.
Ik zat te denken aan voetbal?
Al hoop ik dat dat niet zo isssss

Voor de eigenlijke plaatjes: Photoshop

Voor het .thm bestand : voor K700 en S700 SE Theme Creator
Voor T630 en eerder: Theme Creator Pro

Voor P900: VITO

Voor microsoft PPC en smartphone een MS app

Geen nokia themes omdat de theme app mijn computer vast doet lopen thumbdown.gif

enne.... mijn avatar is een eenhoorn blink.gif
Heeft niets met voetbal te maken haha.gif

de bagde daaronder is voor Certified Themer, een soort 'award' hier op het forum smile.gif
Mij doet het plaatje aan een gasmasker denken oops.gif maar ik heb 'em gelukkig niet ontworpen wink.gif
R4YM0N
Volgens mij is het ook een gasmasker?
Misschien moet je is vragen wat het voor moet stellen en waar het op slaat.
Mare... gefeliciteerd met je gasmasker smile.gif

En je avatar is dus niets meer dan een 1hoorn en heeft niets met voetbal te maken(gelukkig maar).
Mare... weet je zeker dat het een 1hoorn is?
Ik zie volgens mij 2 hoorns smile.gif

blablabla

Ik gebruik de myThemeCreator van <url snipped> voor de K700.
En ik gebruik sinds kort Paint Shop Pro 8 in plaats van 4.
Dus ik ben nog een beetje aan het uizoeken hoe alles werkt.

Ik vind het trouwens wel apart dat je thema's maakt voor telefoons die je zelf niet hebt.
Dat zou ik zelf nooit doen denk ik.

Nu weet ik alleen nog niet hoe je op de naam Vlammetje ben gekomen.
Als je dat wil vertellen en het is een beetje interessant dan zou ik dat wel willen horen. smile.gif

Vlammetje
nou... ik heet echt Vlam haha.gif dus dat was niet zo moeilijk! wink.gif

Ja ik heb die myThemecreator ook. Doet een beetje raar bij mij (maakt extra folders aan) maar is wel aardig smile.gif Zit boevendien een author veld in en dat vind ik wel prettig.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.