Hey mensen!!! Hoe is het ermee??? Nederland heeft weer een heerlijk dekkentje over zich heen gekregen, maar waarom is het dan zooooo koud?
Het ene moment zweet je peentjes, de volgende dag waai je de sloot in en vandaag blijf je maar lekker binnen hangen alsof de winter weer voor de deur staat!!!!

Typisch Nederland....(duh!!!)
Maaruh, ik wou graag ff iets in de groep gooien

!!!
Zoals jullie misschien al hebben gezien in de Games sectie, ben ik bezig met het in kaart brengen van
Dé Beste Sites om spelletjes en applicaties te
kopen voor jullie favoriete mobiele telefoons. Die van mij is Natúúrlijk de SE S700i, maar daar zijn helaas nog niet zoveel nieuwe spellen voor
Een paar mensen hebben al gereageerd op mijn oproep en ik heb al wel een paar goeie sites gevonden, maar het gebrek daaraan is de mogelijkheid om een spel aan te schaffen wanneer je in Nederland woont (wordt je dan niet onthouden van het prachtige zomer weer in het zuiden, danwel de beste spelletjes die je kunt vinden!!). Dus mijn verzoek aan jullie is, ofdat een ieder die kennis heeft of weet van te gekke sites om spelletjes en apps te kopen in Nederland, drop de links in de volgende topic :
What are the Best Payware sites around? Hier!Alvast bedankt van mij en van de vele anderen die hier ook baat bij zullen hebben!
Xi jullie L@T@!!!