Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dutch People Welcome
mobile9 Forum > Beyond Mobile > Lounge
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
REHVC
Hoi Vlam!

Goed om je weer terug te zien!
Heb je een fijne vakantie gehad? En inderdaad een beetje bruin?
Ik ben nog niet op de blogs geweest, dus misschien dat ze daar al staan, maar heb je nog foto's kunnen nemen?

Welkom terug in ieder geval! byebye.gif
Vlammetje
er zijn een paar foto's op de blog wink.gif
MightyVibesCHjazzzz
Hey mensen!!! Hoe is het ermee??? Nederland heeft weer een heerlijk dekkentje over zich heen gekregen, maar waarom is het dan zooooo koud?
Het ene moment zweet je peentjes, de volgende dag waai je de sloot in en vandaag blijf je maar lekker binnen hangen alsof de winter weer voor de deur staat!!!! blink.gif Typisch Nederland....(duh!!!)

Maaruh, ik wou graag ff iets in de groep gooien gathering.gif !!!
Zoals jullie misschien al hebben gezien in de Games sectie, ben ik bezig met het in kaart brengen van Dé Beste Sites om spelletjes en applicaties te kopen voor jullie favoriete mobiele telefoons. Die van mij is Natúúrlijk de SE S700i, maar daar zijn helaas nog niet zoveel nieuwe spellen voor sad.gif
Een paar mensen hebben al gereageerd op mijn oproep en ik heb al wel een paar goeie sites gevonden, maar het gebrek daaraan is de mogelijkheid om een spel aan te schaffen wanneer je in Nederland woont (wordt je dan niet onthouden van het prachtige zomer weer in het zuiden, danwel de beste spelletjes die je kunt vinden!!). Dus mijn verzoek aan jullie is, ofdat een ieder die kennis heeft of weet van te gekke sites om spelletjes en apps te kopen in Nederland, drop de links in de volgende topic :What are the Best Payware sites around? Hier!

Alvast bedankt van mij en van de vele anderen die hier ook baat bij zullen hebben!

Xi jullie L@T@!!!
Vlammetje
kun je op die sites niet gewoon met credit card betalen? blink.gif
MightyVibesCHjazzzz
Dan heb je, vrees ik, niet helemaal begrepen waar het om gaat! Tot nu toe heb ik al die links door gekeken en het gaat niet om de manier waarop je kan betalen, maar of je uberhaupt wel het spel kan krijgen. De meeste sites die ik heb bezocht hebben namelijk Nederland niet in het rijtje staan en wat er niet staat, kun je niet krijgen! Voornamelijk zie je of Engeland of Duitsland of de VS staan, maar ons klein kikkerlandje (die in al het andere toch zó groot is) valt er gewoon buiten. Nu hebben wij hier in Nederland Jamba!!! Ik wil niet veel zeggen, maar die site zuigt als een malle!!! De rest van de Nederlandse sites heeft niets voor bijv. de S700i en da's balen!!! In ieder geval, de sites die ik heb gevonden via startpagina of startkabel. Al die Nederlandse sites zijn eigenlijk alleen maar gericht op slappe beltonen (Crazy Frog.....Uhng! Ik wordt gek van die kikker) en domme screensavers enzo. Maar spelletjes......Ho maar! Jaaaaa, voor Nokia....TOP....maar geen (of nauwelijks SE) Google ervoor en je komt op forums en sites zoals Gamespot! Ook niet duidelijk dus.

Ik kan mij haast niet voorstellen dat er geen anderen zijn die deze zoektocht zijn aangegaan en neem aan dat iemand toch wel een paar sites moet weten waar wij Nederlanders wel die nieuwe, vette, dopuh spelen vandaan kunnen krijgen.

Dus nog even voor de duidelijkheid (voor het geval je het verhaal hierboven te lang vond om door te lezen, hehe): Het gaat dus niet om de manier van betaling, het gaat mij om beschikbaarheid en waar je spelen kunt kopen voor de Nederlandse markt!

Ik hoop dat het zo ietsjes duidelijker is!

smile.gif De M@zzels!!!!
Vlammetje
Het is duidelijk! thumbsup.gif

Je kunt wel weer zien wie er hier wienig spellen koopt tongue.gif Imheb er wel een aantal via vodafone gekocht (moet toch wat met mijn tegoed tongue.gif ) en heel vroeger wel eens een mophun game maar da's echt al heel lang geleden.

Jamba is idd waardeloos thumbdown.gif

Onze goede vrienden van www.g ameloft.com (spatie weghalen dus) verkopen overigens wel aan nederland voor zover ik weet!
Patrick_Lippe
Mmm ik kocht ze in het begin gewoon bij t-mobile! Nu heb ik er zo'n 200 honderd op me tel staan. die ik gewoon hier gratis heb gedowned.

Ben ook op Lasyk geweest, dacht dat ik daar ook aardig wat spellen weggehaald heb. Ik heb trouwens een k700.

Heb je trouwens al de spellen van de k700 geprobeerd op je tel? Ik heb spellen van de k500 zelfs op me tel gehad!
MightyVibesCHjazzzz
Ahhh...daar ging ff iets mis! Double Post!!!
MightyVibesCHjazzzz
Dus...voor zover ik het nu even mag begrijpen, weet niemand van wat ik vraag???? Balen!!!
En Patrick...als je op die tour gaat, dan heb ik inmiddels 1500 spellen van die forums vandaan gehaald, maar ik was niet meer op zoek naar gestolen goed,....nee, ik wil kopen!!! En ja, ik heb inmiddels 1000 K700 spellen op mijn S700 uitgeprobeerd, maar nogmaals, dat was NIET mijn verzoek. Ik wil eens zelf de eerste zijn en niet een LEECHER!!! Jij wle dan?
G loft is inderdaad de enige plek voor de vette spellen nu en GODZIJDANK zit ik niet bij Vodafone of T-Mobile of één van die andere consument naaiers. Ik zit gewoon bij KPN! Lekker betrouwbaar, maar het enige jammere is dat SE niet samenwerkt met KPN via de official sit. Laat staan dat je daar wat aan hebt, want daar zijn er ook wienig nieuwe spellen. Maar daar heb ik dan al een mail over gestuurd naar hun.

Ik wacht het nog wel ff af, en anders weet ik wat ik als volgende ga doen. Een Nederlandse site beginnen met de Vetste SW voor je telefoon!!!
Patrick_Lippe
Mmmm als je op die tour gaat (quote), klinkt niet heel positief. Over het leecher verhaal, ben ik ook niet geheel te spreken.

Ik weet niet hoe je het bedoelt, maar erg vriendelijk klinkt het niet. En dat terwijl ik je gewoon wilde helpen.
MightyVibesCHjazzzz
Oh! Sorry als het zo over kwam. Maar ik had toch enigzins het gevoel dat je uit mijn verhaal wel kon opmaken dat ik niet meer op zoek was naar dat soort spellen. En dan kon je toch ook best verwachten dat ik al die spellen al had.Maar dan had ik zelf even iets duidelijker moeten zijn. En wat dat leecher betreft. Ik VOELDE MIJZELF een leecher, en wil gewoon wat terug doen! Dat is alles! Ik bedoel maar.....1500 spellen. Het was niet als opschepperij bedoeld. Het spijt mij als ik je beledigd heb, dat was zeker niet de bedoeling. Natuurlijk waardeer ik je inzet, maar voor mij klonk het ook allemaal een beetje betuttelend. excuus.
MightyVibesCHjazzzz
Misschien klink ik ook wel te serieus. Maar ik ben best een chille gast hoor. Ik heb gewoon het beste met iedereen voor. En als je in die Games forum kijkt dan ervaar je dat zelf ook wel.

Vriendjes? wink.gif
Patrick_Lippe
Ja prima, ik ben ook niet boos of zo. Woorden kunnen altijd anders uitvallen.

Ik denk dat je het idee van een website gewoon moet uitvoeren, wat is er nou beter dan bij een vertrouwd adres uitkomen?

Gr
MightyVibesCHjazzzz
Thnx! wink.gif Klopt, woorden kunnen inderdaad wel eens een andere toon krijgen dan de bedoeling was. En over die webstite....ik heb er gisteren-avond echt serieus over zitten nadenken. Denk inderdaad dat het helemaal geen slecht idee is. thumbsup.gif

Xi je!!
MightyVibesCHjazzzz
Voor iedereen die erin interresse in heeft, ik heb net een reactie gehad van Infospace over de verkrijgbaarheid op de Nederlandse markt van hun spellen en ik heb de volgende link mogen ontvangen:

Javamania.nl

Een te gekke site met games en apps voor vele verschillende merken en modellen. Hier werd ik bij lange na niet naar toe gestuurd door Google, maar e-mail de developers en je krijgt een prachtig antwoord als deze!

Ciao mensen en Have Fun>>>>GAME ON.....!
Patrick_Lippe
Ziet er goed uit!
Wacko_Escudo
bump smile.gif
joris
vraagje ik woon in ierland en heb een k700i maar op mijn telefoon zit geen nederlands kan iemand mij vertellen hoe ik hier aan kan komen
Pneumatic
This is going to sound really silly, but how do you say "I AM AN ICED DOUGHNUT" in Dutch?!

I want to prove something to a friend!
J-man
Ola ola hoe gaat het ermee mensen. Long time no see bij wijze van spreken. Het is een ontzettend lange tijd geleden dat ik hier heb uit gehangen.

Druk druk en nog eens druk. Ik zie dat er veel members zijn bijgekomen en dat de theming nog steeds een hoge standaard heeft. En daar ben ik ontzettend blij om misschien kietelt dat mij weer om wallpapers te maken :-)

yoteun
Hallo,

2 weken geleden heb ik deze site ontdekt.
Leuk!

Ik zie dat het al een poosje geleden is dat er hier gepost is.
ZIjn er nog Nederlanders hier actief?

Ik woon in Zuid Holland en heb een Nokia N96 die op het moment even bij mijn provider is omdat er een software update was die ik niet zelf erop kon zetten.

Er staan leuke dingen om te downloaden op de site.
Eens kijken of er nog wat leuks en Nederlands op staat smile.gif

Groetjes en tot hoors smile.gif
Vlammetje
mmmm... soort van.... actief-achtig... ook Zuid Holland en een SE C702 wink.gif

Welkom en veel plezier op de site! grouphug.gif
yoteun
Dank je wel smile.gif

hoi
yoteun
hoi wink.gif
fijn weekend allemaal gewenst!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.